پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3108
-
الف
+

نگاهی گذرا به دفاع مقدس در «شرایط خاص»

"کامبیز دیرباز" از پخش مجموعه تلویزیونی «شرایط خاص» از رسانه ملی خبر داد.

سریال «شرایط خاص» با بازی کامبیز دیرباز روی آنتن می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری تسنیم، "کامبیز دیرباز" از پخش مجموعه تلویزیونی «شرایط خاص» از رسانه ملی خبر داد.

دیرباز در خصوص  این مجموعه تلویزیونی گفت: «شرایط خاص» بعد از تعطیلات نوروز روی آنتن خواهد رفت تا جلوی تداوم ملودرام‌های اجتماعی گرفته شود. البته ملودرام قابل احترام است اما مخاطب در شرایط امروز، دوست دارد طنز ببیند و از کمدی لذت ببرد. امیدوارم این سریال پخش شود و مردم آن را دوست داشته باشند.

وی افزود: «شرایط خاص» کمدی نیست که قش‌قش به آن بخندیم اما آنقدر طنز خوبی از آب درآمده که مردم بعد از مدت‌ها تماشای ملودرام و فضاهای اجتماعی، یک نفسی می‌کشند. تلویزیون هم یک نفسی می‌کشد و با یک سبد متنوعی از آثار تلویزیونی، مخاطب خودش را روبرو کند. این اتفاق خوبی است که مخاطبان با هر نوع سلیقه‌ای از تلویزیون بهره ببرند.

«شرایط خاص» نام یک مجموعه تلویزیونی ای طنز به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه‌کنندگی سید مرتضی فاطمی است که با نام اولیه «کلاف های رنگی» کلید خورد.

این سریال طنز با زوج هنری کامبیز دیرباز و بهرام افشاری ساخته شده است و یک کمدی قصه گوی موقعیت است که بخشی از این موقعیت با جابجایی شخصیت در طول داستان رخ می‌دهد. این مجموعه نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و مضامین اجتماعی با زبانی طنز در آن طرح می‌شود.

 

س ح/ س م

نظر شما
ارسال نظر